Welkom op de nieuwe webshop van Vatac.nl

Veelgestelde vragen

HomeVeelgestelde vragen

Betaalmethoden

Het is mogelijk om op de navolgende manieren te betalen.
iDeal (NL)
Bancontact / Mister Cash (BE)
Bankoverschrijving
Op rekening (voor bedrijven en Rijksoverheid onder bepaalde voorwaarden)

iDEAL (NL)
Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers?
Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste manier van betalen op internet.
Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om te betalen met BANCONTACT

BANCONTACT / MISTER CASH (BE)
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.
OP REKENING (alleen voor bedrijven en Rijksoverheid)
Zakelijke klanten kunnen bij vatac op rekening bestellen. Hiervoor gelden specifieke spelregels. Indien u op rekening wil kopen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch of per mail.

LEVERTIJD BIJ VOORUITBETALING (bank overschrijving)

Houdt rekening met enkele werkdagen overboek- en verwerkingstijd.

Verzenden & Bezorgen

Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 150,00

Voor bestellingen vanaf € 150,00 is verzending binnen Nederland gratis! Voor orders tot        € 100,00 wordt € 6,00 verzendkosten in rekening gebracht.

Naar België verzenden
Voor bestellingen naar België worden €7,95 kosten in rekening gebracht. Boven de € 250,00 zullen er geen verzendkosten in rekening gebracht worden.

Afhalen kan in overleg. Wij hebben (nog) geen fysieke winkel maar wij ontvangen u – na afspraak – altijd graag met een kop koffie in Valkenswaard

VERZENDEN NAAR NAPO ADRES (Defensie)

Vatac kan bestellingen voor defensie medewerkers / eenheden ook versturen naar een NAPO-adres. Vul bij het plaatsen van uw bestelling als afleveradres het NAPO-adres in waarnaar de zending moet worden opgestuurd. Wij zullen het pakket dan voorzien van een ingevuld en ondertekend CN22 douaneformulier.
Graag vragen wij u duidelijk de navolgende gegevens in te vullen:

Rang, initialen en naam
Naam van de eenheid of het schip
NAPO (met daarachter het nummer)
Postcode/Plaats: 3509 VP Utrecht
Land: Nederland
ATTENTIE : Neem kennis van de NAPO regels inzake toegestaan gewicht en beperking in goederen!

Garantie & Retourneren

Ruilen of retourneren

De tevredenheid van de klant staat centraal bij VATAC. Helaas zijn wij inmiddels ook door schade en schande wijzer(!) geworden. Waardoor we ons formeler opstellen en de volgende regels hanteren. Wij zijn geen ZALANDO en hanteren dus andere regels.

Een aantal pasmaten bestellen is voor eigen rekening. Wij bieden u aan in de winkel in Tessenderlo (België net over de grens bij Valkenswaard) te komen passen.

Afspraken

1. Redenen voor retournering:

  • Defecte of beschadigde artikelen
  • Verkeerd geleverde artikelen
  • Onjuiste maat of kleur besteld
  • Producten die gebruikt zijn of niet meer in de originele staat zijn

2. Voorwaarden voor retournering:

  • Het product moet in de originele staat zijn en in de originele verpakking zitten.
  • Het product mag niet gedragen, gewassen of gebruikt zijn.
  • Alle labels en kaartjes moeten nog aan het product bevestigd zijn.
  • Retourzendingen moeten binnen 5 dagen na ontvangst van het product worden ingediend.

3. Kosten van retournering:

  • De kosten voor het retourneren van producten bedragen €14,95.
  • Deze kosten worden niet vergoed door vatac.nl en worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.

4. Retourprocedure:

  • Stuur een verzoek tot ruil of retourzending naar info@vatac.nl met daarin de volgende informatie:
  1. Uw ordernummer
  2. Uw gegevens
  3. Reden van de ruil dan wel retourzending.

Wij zullen u maximaal binnen drie werkdagen een antwoord sturen. Indien tot rui/retourzending kan worden overgegaan zorg ervoor dat het pakket voldoende is gefrankeerd. Ons retouradres is

VATAC

Eindhovenseweg 166

5552AG Valkenswaard

Zodra het geretourneerde product is ontvangen en gecontroleerd, zal VATAC het aankoopbedrag minus de retourkosten terugbetalen op de oorspronkelijke betaalmethode. Dit zal geschieden binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending.


LET OP: Bij sommige SALE artikelen is ruilen of retourneren NIET mogelijk. Indien dit het geval is staat dit bij het artikel vermeld.

Actie na vraag om HERROEPING

Als u de overeenkomst volledig herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld, en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Indien u slechts een deel van de bestelling wenst te retourneren worden de verzendkosten, voor ver initiële verzending aan u, niet aan u terugbetaald.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening.

WAARDE VERMINDERING

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen wanneer het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Reden voor waarde vermindering of niet retour nemen zijn:
Beschadigde verpakking waardoor het artikel niet mee als nieuw verkocht kan worden.
Labels niet meer aanwezig, en aan het artikel, waardoor het artikel niet mee als nieuw verkocht kan worden.
Verpakkingsmateriaal niet meer aanwezig waardoor het artikel niet mee als nieuw verkocht kan worden.
Zichtbare gebruikssporen, vuil (ook rookschade) of schade die is ontstaan aan het product waardoor dit product niet meer als nieuw verkocht kan worden. Retourneren dan niet meer mogelijk.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken. Denk hierbij aan eerste hulpmaterialen, onderkleding, sokken en verzorgingsproducten;
Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
elektronica, audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;

RUILEN

Voor ruilen of retourneren bent u vanzelfsprekend van harte welkom (na afspraak) in Valkenswaard via info@vatac.nl Retourneren of ruilen is mogelijk tot 14 dagen na aankoop.

GARANTIE

Op alle door VATAC aangeboden artikelen is de door de fabrikant aangegeven garantie periode van toepassing op basis van Carry-In. Indien een artikel binnen de garantievoorwaarden van de fabrikant valt zal VAYAC na melding een claim aanmaken bij de leverancier. Zodra er met de leverancier overeenstemming is bereikt over hoe de claim af te handelen zullen wij contact met u op nemen voor het afstemmen en afronden van de claim met u.
In de meeste gevallen hanteren onze leveranciers 1 tot 2 jaar garantie op fabricagefouten of defecten door (normaal)regulier gebruik. Hiermee wordt bedoeld: Het product te gebruiken waarvoor het bedoelt/ontworpen is. Indien VATAC of de fabrikant van mening is dat een artikel eerst terug gezonden dient te worden voor beoordeling dan zullen wij hierover contact met u opnemen.

Op accu’s en oplaadbare batterijen heeft u 6 maanden garantie. Voor horloge batterijen geven wij 1 jaar garantie vanaf het moment van aankopen van uw horloge. Indien de batterij na 1 jaar leeg is adviseren wij u, voor het vervangen van een batterij, het horloge aan te bieden aan een juwelier bij u in de buurt. Zij kunnen de batterij voor u vervangen.
Wij van VATAC proberen maximale service te verlenen en voor ons telt alleen een tevreden klant. Bent u tevreden zeg het anderen, bent u niet tevreden neem dan contact met ons op. Wij zijn er van overtuigd indien mogelijk een oplossing te vinden samen.
Voor al uw andere vragen over kortingen, grote aantallen, specifiek wensen etc. Neem contact met ons op.

Winkelmand
Aanmelden

Nog geen account?

Account maken