Stel u vraag

Klantenservice

Vatac contact

Vatac beantwoordt ook de meest uitdagende vragen. Onze klantenservice staat tijdens openingstijden voor je klaar om snel en efficiënt ondersteuning te bieden. Onze medewerkers beschikken over diepgaande praktijkervaring met al onze producten. Je kunt ons eenvoudig bereiken via e-mail en telefoon.

Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen (FAQ).

Contactgegevens

Verzend locatie: Bezorgen in Nederland, Belgie en Duitsland

Bank: NL07BUNQ2059706572

KVK: 82685886

Adres: Eindhovenseweg 166 5552 AG Valkenswaard,

Klachten & Geschillen

Bij Vatac draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een minder goede ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht en informatie over de manier waarop wij deze zullen behandelen en trachten op te lossen.

Indien uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u Stichting Webshop Keurmerk verzoeken te bemiddelen bij het oplossen van het geschil. Mocht deze bemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de onafhankelijke geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk, beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam. Meer informatie hierover vindt u op de website van het keurmerk.

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Vragen of opmerkingen?

Heeft u vragen of opmerkingen? Stuur dan een e-mail naar info@vatac.nl. Wij reageren op werkdagen in de meeste gevallen binnen 8 werkuren. Bij drukte in de winkel, in het weekend of buiten kantoortijden kan het iets langer duren voordat u een reactie ontvangt.